南平种菊

Ghosts - Banners

存档灵魂:

Ghosts
魂牵梦萦


【歌词】


I hear noises,
awoken from my sleep
I'm haunted by the thoughts
that creep
If the earth quakes now,
buildings fall
I'm pulling pictures all
from our walls
Till you say
Here, here I am
Oh, and here, here I am
我听到声音
我从梦中醒来
我困惑不解
因为思绪蔓延
如果此刻地震
世界崩塌
我把所有照片
从墙上取下带走
直到你说
在这儿,我在这儿
哦,在这儿,我在这儿。

All the ghosts that float,
float around us
Now they've turned our dreams into dust
We saved your mother
But darling there was no spark left for us
We won the battle
But lost the heart
And now I know that
Here, here I am
Oh, and here, here I am
鬼魂舞翩跹
阴魂散不去
此刻它们将我们的梦化作了尘埃
我们救了你的母亲
但亲爱的,这儿并没有火花为我们闪烁
我们赢得了战争
却失魂落魄
此刻我已知晓
这儿,我在这儿
哦,这儿,我在这儿。

Hard to believe
It's said and done
Hard to believe
It's not dead and gone
I want to believe
all is well that ends well
But I just can't convince myself
难以置信
所有假设已成事实
难以置信
一切仍然历历在目
我想相信
一切完好,结果美好
但是我无法自欺欺人。

Can't touch the stars
or make them shine
Fight the tide until the day we die
Can't touch the stars
Can't make them shine
But you know I'll try
虽然我们无法触及星辰
但可以让它们光芒闪烁
生命跌宕起伏至死方休
虽然我们无法触及星辰
但可以让它们光芒闪烁
是否能让它们闪烁光芒
但你知道我为此而努力。

Can't touch the stars
or make them shine
Fight the tide until the day we die
Can't touch the stars
Can't make them shine
But you know I'll try
虽然我们无法触及星辰
但可以让它们光芒闪烁
生命跌宕起伏至死方休
虽然我们无法触及星辰
但可以让它们光芒闪烁
是否能让它们闪烁光芒
但你知道我为此而努力。

For you I'll try
为了你,我仍将努力。


评论

热度(5)